פוסט ראשון - שיעור הדימוי המודפס עם יעל גביש
סריקות
פתחנו את השנה הראשונה, ואת השיעור הראשון בכלל בבית הספר, בנושא סריקה.
דיברנו על סוגי הסריקות והתחלנו להתנסות בסריקה של חפצים דו ותלת מימדיים.
קיבלנו משימה לסרוק חפצים ולעשות ממנה תמונה שמספרת סיפור, תמונה שמראה משהו שבמצב רגיל אנחנו לא יכולים לראות, לשחק עם הצורות וכד'...
אני אישית אהבתי את התמונה האמצעית העליונה. ובכללי אני מרוצה מהן - אבל כמובן תמיד יש משהו שאפשר לשפר ולהגיע עם העבודות לרמה יותר גבוהה.
קיבלנו משימה לשיעורי בית, להביא חפצים מהבית שמתארים את אופיו, מספר החפצים צריך לתאום את מספר החדרים בבית. לסרוק אותם כפי שעשינו בכיתה (סריקה של חפץ תלת מימדי).
אלה החפצים שבחרתי להביא וכך גם הצגתי אותם בכיתה:
לקחתי חפץ מכל חדר בבית:
מטר - מסמן על הסדר והפרפקציוניזם של אמא שלי. הוא גם חפץ שאבא שלי משתמש בו בעבודה הרבה (ובכללי בגלל המעברים הרבים שהיינו צריכים לעשות במהלך שנות הילדותי וגם חלק משנות בגרותי, היינו משחקים בו המון). החלודה עם השנים הצטברה לה שם כמו שלאט לאט, חלקנו מקבלים את הפרפקציוניזם שלב אחר שלב וחלקנו מתרחקים מזה לא מעט.
בובה מחרסינה - כמו שעל הנעל של הבובה מלאה בבועות, כך גם אופי המשפחה (Bubbling personality). הפטרייה הקרטונית גם כן מעידה על כך שלמשפחה יש אופי קרטוני ומצחיק (במיוחד שכולם ביחד).
כדורגל קטן - אנחנו משפחה שמתוך 5 נפשות יש 3 גברים. שניים הם אוהדים שרופים של יונייטד ואחי הקטן אוהד של צ'לסי (הבנות ניטרליות). הסדקים שאנחנו רואים בכדור עצמו מעיד על הריבים והחוסר תקשורת בין שתי קבוצות האוהדים בביתנו.
בד כחול - הבד הזה מראה את הצד שלי בבית. אני בחורה שיש בה כמה רבדים שונים. למשל: החלק הבהיר והחלק מראה על הפשטות, הצד השני הצבעוני מראה על אישיות חיה. וישנם רבדים שאנו לא יכולים לראות רק מחתיכת בד אחת, לכן קיפלתי אותה ואינכם רואים גם את כולה.
טוב אז עד כאן להיום, מחכה כבר לשיעור הבא!! וכמובן לספר עליו ולהראות מה יצרתי הפעם(:
דיברנו על סוגי הסריקות והתחלנו להתנסות בסריקה של חפצים דו ותלת מימדיים.
קיבלנו משימה לסרוק חפצים ולעשות ממנה תמונה שמספרת סיפור, תמונה שמראה משהו שבמצב רגיל אנחנו לא יכולים לראות, לשחק עם הצורות וכד'...
כשנגמר הזמן לתרגיל אלה התמונות שיצרתי:
אני אישית אהבתי את התמונה האמצעית העליונה. ובכללי אני מרוצה מהן - אבל כמובן תמיד יש משהו שאפשר לשפר ולהגיע עם העבודות לרמה יותר גבוהה.
קיבלנו משימה לשיעורי בית, להביא חפצים מהבית שמתארים את אופיו, מספר החפצים צריך לתאום את מספר החדרים בבית. לסרוק אותם כפי שעשינו בכיתה (סריקה של חפץ תלת מימדי).
אלה החפצים שבחרתי להביא וכך גם הצגתי אותם בכיתה:
לקחתי חפץ מכל חדר בבית:
מטר - מסמן על הסדר והפרפקציוניזם של אמא שלי. הוא גם חפץ שאבא שלי משתמש בו בעבודה הרבה (ובכללי בגלל המעברים הרבים שהיינו צריכים לעשות במהלך שנות הילדותי וגם חלק משנות בגרותי, היינו משחקים בו המון). החלודה עם השנים הצטברה לה שם כמו שלאט לאט, חלקנו מקבלים את הפרפקציוניזם שלב אחר שלב וחלקנו מתרחקים מזה לא מעט.
בובה מחרסינה - כמו שעל הנעל של הבובה מלאה בבועות, כך גם אופי המשפחה (Bubbling personality). הפטרייה הקרטונית גם כן מעידה על כך שלמשפחה יש אופי קרטוני ומצחיק (במיוחד שכולם ביחד).
כדורגל קטן - אנחנו משפחה שמתוך 5 נפשות יש 3 גברים. שניים הם אוהדים שרופים של יונייטד ואחי הקטן אוהד של צ'לסי (הבנות ניטרליות). הסדקים שאנחנו רואים בכדור עצמו מעיד על הריבים והחוסר תקשורת בין שתי קבוצות האוהדים בביתנו.
בד כחול - הבד הזה מראה את הצד שלי בבית. אני בחורה שיש בה כמה רבדים שונים. למשל: החלק הבהיר והחלק מראה על הפשטות, הצד השני הצבעוני מראה על אישיות חיה. וישנם רבדים שאנו לא יכולים לראות רק מחתיכת בד אחת, לכן קיפלתי אותה ואינכם רואים גם את כולה.
טוב אז עד כאן להיום, מחכה כבר לשיעור הבא!! וכמובן לספר עליו ולהראות מה יצרתי הפעם(:
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה